Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2009

Πράγματα που σύντομα θα (ξανα)ψάχνω (2):

Συνέχεια από το προηγούμενο post:

• Κινητό: Αυτό είναι αιώνια ξεχασμένο! Πιο αναλυτικά, το χρειάζομαι καμιά φορά για να πάρω κανένα τηλέφωνο (ή να απαντήσω και σε καμιά κλήση), αλλά για να το έχω μαζί μου θα πρέπει να φροντίσω προηγουμένως να το πάρω από το κομοδίνο (όπου κάνει το ξυπνητήρι) και να το βάλλω σε καμιά τσέπη ή να το πετάξω μες την τσάντα. Δυστυχώς, για μένα το κινητό δεν είναι και τόσο “απαραίτητο”! Γι’ αυτό προτείνω εναλλακτικές μεθόδους επικοινωνίας όπως ταχυδρομικό περιστέρι, σήματα καπνού, δυνατή φωνή από το μπαλκόνι του σπιτιού σας κτλ.
• Τραγούδια στο pc: Εδώ δικαιολογημένα δε μπορώ να τα βρω. Με μόνο 40Gb χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα. Βέβαια, υπάρχει το πολύ αποτελεσματικό search, αλλά ανορθογραφίες και greeklish δυσχεραίνουν την κατάσταση!
• Θήκη από mp3 player: Γενικά τη χάνω πολύ συχνά... Την τελευταία φορά είχε πέσει πάνω σε ένα μαύρο μετασχηματιστή στο πολύμπριζο. Μαύρο το πολύμπριζο, μαύρη και η θήκη, έχω και μία α μυωπία, άντε να τη βρεις!
• Γυαλιά: Αυτά τα φοράω και τα ψάχνω…

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αχ, καιρό λες είχες να περάσεις από το blog μου... Εδώ έχω εγώ καιρό να περάσω!!! Χαχαχαχα...

Όπως και να χει, είναι χαρά μου να βλέπω παλιούς καλούς φίλους να περνάνε που και που...

Καλή Χρονιά κι από μένα, ma Claire amie...