Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2008

Μέλυδρον


Θέλω να τρέξω, να πετάξω, να χαθώ
όμως φοβάμαι τι θα γίνει αν γυρίσω
Τον εαυτό μου να γελάσω προσπαθώ
μα κάπου μέσα μου βαθιά δεν θα τον πείσω

Αυτά σκεφτότανε τα βράδια στη δουλειά
κι η γκρίζα αύρα της γινότανε πιο μαύρη
Φιλί μ' ένα ναι καλά ευχαριστώ
μα άλλο πράγμα την τρυπάει και τη χαλάει

Είναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα
κι αν έχεις βρει πολλές στεριές καμία δεν σ' αράζει
δώσ' μου για φιλοδώρημα τραγούδι μέχρι πάντα
είναι ωραία η θάλασσα γιατί με σένα μοιάζει

Άσε με άνθρωπε να κάνω ότι αισθάνομαι
βαρέθηκα για πράγματα σωστά να μου μιλάνε
Πες μου μονάχα τι ποτό γεμίζει το ποτήρι σου
κι αν θέλεις περισσότερο εδώ δε σε κερνάμε

Δεν τελειώνει η ζωή σε μια άρνηση
κι αν έχεις άντρα την άρνηση ακολούθα
τι σε πειράζει αν σε δείχνουνε στο σπίτι σου
γιατί φόρεσες ανάποδα τα ρούχα.

Είναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα
κι αν έχεις βρει πολλές στεριές καμία δεν σ' αράζει
δώσ' μου για φιλοδώρημα τραγούδι μέχρι πάντα
είναι ωραία η θάλασσα γιατί με σένα μοιάζει.

Υ.Γ. Με τέτοιες παραλίες πως να μην εμπνευστούν ένα τόσο ωραίο τραγούδι! Και αν δε με πιστεύετε κοιτάξτε και στις φωτογραφίες εδω από τη φίλη μου kef.

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλοί οι στίχοι που κατέθεσες ... είναι ωραία η θάλασσα γιατί κινειται πάντα.. και μόνο η έκφραση γοητεύει. Η τελευταία η στροφή καταπληκτική. Ποιανού είναι; Αν είναι δικοί σου... υποκλίνομαι

artist είπε...

Ναι, οι στίχοι είναι πραγματικά εκπληκτικοι αλλά δυστυχώς δεν είναι δικοί μου! Πρόκειται για το ομώνυμο τραγούδι των Πυξ Λαξ!
Κάποια φίλη μου που σπουδάζει Κεφαλονιά μου είχε πει πως ο τίτλος είναι το όνομα της παραλίας στην οποία κατασκηνώσε το συγκρότημα για κάποιο χρονικό διάστημα και έτσι εμπνεύστηκε και το τραγούδι. Προσπάθησα να βρω και κάτι σχετικό στο διαδικτύο αλλά δυστυχώς δε βρήκα τίποτα απολύτως. Αν λοιπόν κάποιος ξέρει οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ας την καταθέσει.

Η ευτυχία είναι αυτό που περιμένουμε να 'ρθει είπε...

Σαν φίλη σου που σπουδάζει στην Κεφαλονιά θέλω να σου πω ότι όντως το τραγούδι είναι υπέροχο.Λοιπόν είναι τραγούδι των Πυξ ΄Λαξ όπως πολύ σωστά το ανέφερες αλλά το μέλυδρον δεν είναι η παραλία ου κατασκήνωσε το συγκρότημα πριν χρόνια.Η παραλία λέγεται Μύρτος. Εκεί είχαν κατασκηνώσει όλο το καλκαίρι και τραγουδούσαν στην Κεφαλονιά πριν γινουν γνωστοί.ελπίζω να βοήθησα λίγο. φιλιά
Υ.Γ.ααααα είδα και τον Πλιατσικα σήμερα κάτω στο Βόλο.Πέρασε από δίπλα μου και δεν το πίστευα.μάλλον θα έχει έρθει για να τραγουδίσει σε κάποια σκηνή.μπορεί πάλι απλά να του αρέσει ο Βόλος και να ήρθε για βόλτα1

artist είπε...

Χμμ από μνήμη δε τα πάω και πολύ καλά! Τέσπα, όπως και να χει άκρη βγάλαμε! Ευχαριστώ πολύ για τις διαφωτιστικές πληροφορίες τη φίλη μου kef.

Ανώνυμος είπε...

Μια ετοιμολογική προσέγγιση θα ήταν:

Μέλυδρον(Μέλι+Ύδωρ)=γλυκό νερό

Κατασκηνωμένοι στη παραλία ίσως ερωτεύτηκαν το χρώμα του νερού. Η "γλύκα" και η κίνηση του κύματος έβγαλε από μέσα τους το τραγούδι αυτό, που κατ' εμέ είναι γραμμένο για μια κοπέλα που έκανε ότι γούσταρε, χωρίς να νοιάζεται τι λένε οι άλλοι. Ήταν απλά ελεύθερη...

artist είπε...

Ναι, για την ετοιμολογική προέλευση της λέξης Μέλυδρον πρέπει να έχεις δίκιο! Πολύ σωστή παρατήρηση...
Και η απόψη σου σχετικά με την κοπέλα που λες για την οποία γράφτηκε δε μου φαίνεται καθόλου άσχημη! ;)

roadartist είπε...

Απο τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια!! Χρόνια κολλημένοι με αυτό το κομμάτι!! :)

artist είπε...

@roadartist Χαιρομαι που σ' αρέσει! Και εσύ έχεις και μια ιδιαίτερη αγάπη για τη θάλασσα, οπότε την αγάπη σου γαι το συγκεκριμένο τραγούδι την καταλαβαίνω απολύτα! ;)

Ανώνυμος είπε...

Το μέλυδρον είναι ένα μαγαζι που υπήρχε στο Ληξούρι και στο οποίο σύχναζαν και τραγουδούσαν στην Κεφαλονια!!!το τραγούδι γράφτηκε για το Ληξούρι...

Marianna είπε...

συμφωνω με τον απο πανω μου. ετυχε εκεινο το καλοκαιρι να ειμαι κεφαλονια και καθε νυχτα τη περνουσαμε εκει. το μαγαζι το ελεγαν μελυδρον. τραγουδουσαν ολοι εκει καθε νυχτα εκτος απο το στοκα ο οποιος ηρθε μονο μια νυχτα λογω συναυλιας που ειχαν να κανουν στη ζακυνθο. απιστευτες στιγμες...

Marianna είπε...

ηταν το καλοκαιρι 1998

Christos Chardouvelis είπε...

ena lathos kanate i Paralia legete PETANOI ekei pigenan Gia mpanio oi Pix -Lax otan htan sto Melydron sto Lixouri.....

Ανώνυμος είπε...

Μελιδρον.Ετσι ειναι γραμμενο στο cd.Μελι + υδωρ.Επικρατει το ι απο το μελι.Ειδος γλυκου ποτου.Μεταφορικα:η γλυκα της ζωης, η ομορφια της.Πραγμα για το οποιο μιλαει και το τραγουδι.

Unknown είπε...

Όντας Ληξουριωτισσα, θυμάμαι πολυ καλά το καλοκαίρι που οι Πυξ Λαξ είχαν αραξει στο Ληξουρι μας αν δεν κάνω λάθος το 1997 ολόκληρο το καλοκαίρι και Μελιδρον λεγόταν το μαγαζί που έπαιζαν κάθε βράδυ για την πλακα τους και πηγαιναμε για ποτακι χαλαρά και χωρίς καμία είσοδο να τους ακουσουμε. Εγώ τότε από την μπάντα ήξερα μόνο τον Στόκα και σε ένα σπίτι μου συστησαν τον Φιλιππα... Κι εγώ έπρεπε με νόημα να καταλάβω ποιος είναι ο Φιλιππας αλλά δεν... Υπέροχο καλοκαίρι! Στο Ληξούρι γενικά έρχονται κάποιοι διάσημοι incognito και τους βλέπουμε σε μυστικές συναυλίες. Το ίδιο έγινε με τον τραγουδιστή των Puresence το 2010. 50 άτομα το ειχαμε μάθει και η βραδιά ήταν μαγική! Όλα αυτά τα αθώα και ρομαντικά και ΟΧΙ εμπορικά είναι που δημιουργουν τις ωραιότερες αναμνήσεις!